Om os

Baptistkirken i Sindal er en kristen frikirke, hvis formål er at være et levende kristent fællesskab og virke for det kristne evangelies udbredelse.

Baptistkirken praktiserer troendes dåb på baggrund af en personlig bekendelse af Jesus Kristus, som Guds søn og sin personlige frelser. Medlem kan enhver blive, som bekender denne tro.

Ud over gudstjenester har vi spejderarbejde, ældreeftermiddage, fællesspisning, minigudstjenester samt forskellige særlige begivenheder som musikarrangementer, kor og børnearrangementer.

Baptistkirken er demokratisk opbygget, således at menighedsmødet er det besluttende organ. Menighedsråd og præst er underlagt dette.

Hver baptistmenighed er en juridisk enhed og ikke underlagt andre end vor Herre Jesus Kristus, som vi forstår og tror Ham.

Medarbejdere

Erik Løvind Andersen